36 veckor

Bara 4 veckor kvar nu tills bebisen är beräknad. Här är en bild på magen:


I slutet av nästa vecka räknas jag som fullgången...då kan bebisen komma när som helst...det börjar närma sig nu!

Idag har jag varit på affärn...fick såna sammandragningar att jag nästan stod dubbelvikt över kundvagnen. Min kropp tycker tydligen inte om att jag anstränger mig nu...hade samma problem igår när jag dammsög.

Jag har även ringt och bokat tid hos frissan på onsdag, så nu kommer jag vara fin till jul, håret börjar bli lite väl långt i nacken.

Imorgon ska jag (eller vi) in till stan för den sista julklappsshoppingen. Vi ska även klä granen...vill ju hinna njuta ordentligt av julen innan den är över. Är även lite annat småpynt som ska fixas, men det blir nog till veckan.

Julklapparna som ska ner till syrran i Mörrum ska bli färdiga nu i helgen hade jag tänkt så jag kan skicka dom i början av nästa vecka. Är i stort sett klar med dom, bara lite småfix kvar.

Snart är det dags att hämta dottern på dagis...dom skulle ut och åka pulka idag så hon har nog haft roligt. :-D

Tjing!




Kommentarer
Sandra

Åhh, det är ju en rätt stooor mage. :)

2011-12-10 @ 21:24:53
Monita

Precis vad jag tycker oxå...

2011-12-10 @ 22:52:19
Hanna K

Åh vilken härlig mage! =) Rejäl bula det där på lilla dig!!!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback