Lördagkväll...

Selina har legat vaken i snart 50 min, undrar när hon ska somna? Hon gråter iaf inte, bara leker.

Vi har varit hos brorsan idag och spelat spel och ätit pizza. Yngste brodern och hans tjej var också där, kul att träffa dom igen. :) Jag fick lov att åka hem eftersom Selina måste sova. Sambon är fortfarande där och spelar.

Jag tänkte fixa en egen spelkväll med lite småspel på datorn, sen blir det väl att fortsätta läsa min bok. Jag läser "Alla lyckliga familjer liknar varandra" av Claes de Faire. Har kommit halvvägs ungefär...är väl inte den bästa boken jag har läst men tillräckligt bra för att få mig att fortsätta vända blad.

Imorgon blir det städning och tvättning.

Nu gråter dottern...ska gå och krama henne lite... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback