Julklappar

Så var hälften av årets julklappar inhandlade. Känns skönt. Resterande vet jag precis vad jag ska köpa till så det är bara att sätta igång efter löningen på onsdag. :D

Det ska bli kul med jul i år för syrran i Mörrum kommer upp med hela familjen. Selina ska äntligen få träffa sina kusiner igen. Jul utan barn är inte jul tycker jag så jag ska njuta extra mycket i år. :D

Selina har haft hög feber i dag också, har hon det fortfarande imorgon så får Krister ringa till vårdcentralen och höra om vi ska komma dit med henne. Hoppas hon mår bättre, det är hemskt att se henne så sjuk. :(




Kommentarer
farmor

Men är lillpigan sjuk? Stackars henne. Inga julklappar till mig. Jag tror inte att det blir några till er, bara Selina. Jag får satsa på maten istället. Hoppas ni inte blir besvikna. Pussa o krama Selina från mig. Hälsa alla.



PS Du är så duktig som skriver o filmar så vi andra får se hur Selina utvecklas. Toppen bruden.

2010-10-24 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback