Håkan Nesser

Idag var jag på ett författarbesök med Håkan Nesser. Jag har inte läst nån av hans böcker men efter att ha lyssnat på honom tror jag att jag ska ge det ett försök. Jag är ju inte så intresserad av kriminalromaner...men man kan ju alltid ändra sig. :)

Det var min arbetsplats (Alva Kultur) och Kultur på Campus som anordnat föreläsningen. Lite starstruck blev man nog när man fick träffa honom innan vi släppte in allt folket, han är ju trots allt en riktigt stor författare. Nu kan jag iaf skryta om att jag har skakat hand med honom. :D




Kommentarer
Sofie

Åååååå vad avis jag blir!! Hans böcker är jättebra :)

2010-10-28 @ 19:42:32 | http://www.123minsida.se/santasturn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback