Ny vecka nya tag

Måndag igen. Kände inte för att stiga ur sängen imorse, jag gick och la mig alldeles för sent för att det ska kännas bra att vakna kl 6. Men det är inget man kan göra åt det, är man småbarnsmamma så ingår det att inte få välja när man ska vakna. :-)

Lite planer för i sommar börjar ta form. Midsommarhelgen kommer mum och Vesa hit en sväng. Vi hoppas på fint väder så vi kan grilla. Sen kommer antagligen en kompis hit i början av juli (inget spikat än). Han säger att han vill uppleva sommaren i Ume, han har ju bara varit här på vintern förut. I mitten av juli åker vi hemöver (inget datum satt än). Får se hur länge vi kan stanna...allt beror på om vi hittar någon kattvakt eller inte. 30 juli blir det ettårskalas för Selina!

Hoppas att allt blir av och att vädret blir fint. Efter förra sommaren skulle det vara skönt med en riktigt varm och solig sommar. Jag håller tummarna. :-)

Ha en bra dag allihopa!




Kommentarer
Sofie

Låter som en bra sommar :) Tänk att Selina är så stor :O Att hon redan fyller 1 år. Nu kom jag ju och tänka på att mina sötnosar är jättestora ju. Herregud Ilia fyller 4 och Henke 7! Vart har tiden tatt vägen? Henke går bara på dagis denna vecka, sen börjar han nollan till hösten. Snart börjar läxläsning mm :)

2010-06-14 @ 08:38:54 | http://santasturn.bloggsida.se
Monita

Jo tiden går fort. Har du tänkt på att vår lillasyster fyller 18(!) till våren. Och jag fyller 30 nästa år...dags för åldersnoja snart kanske... :-D

2010-06-14 @ 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback