Bilder från resan!

Här kommer de utlovade bilderna från resan. Det är svårt att välja ut vilka bilder som ska få vara med så det blev ganska många. :D

Fin utsikt från mammas altan...


Fin utsikt över Bollsta...


Det kom ett oväder...här har solen precis gått i moln.


Mörkrets krafter slukar allt ljus...


Selina med sin gammelfarmor...


Jag och Selina hos hennes gammelmormor...


Selina med sin mormor...


Mmmmm...smultron är mumma!


Selina är skeptisk mot sin moster...ska man skrika på hjälp tro???


Jag efterfrågade en "crazy" bild på kära sambon och fick en på svägerskan på köpet. :D


Selina med sin pappa...


Selina inviger Kramforsgräset...


Selina är ute och går med sin farmor...


Det var en trevlig resa iaf. Synd bara att vi inte kunde vara borta längre. Får hoppas att vi kan hitta en kattvakt nästa gång. Tack allihop för att vi fick komma! Vi får se om det blir en tripp neröver i höst också...håller tummarna! :)




Kommentarer
farmor

Tack själv för besöket o dom fina bilderna. Selina är så söt att man kan äta upp henne. Hoppas att det blir ett längre besök till hösten, men jag förstår att alla vill att ni ska stanna länge hos just dom. Ha det bra. Hälsa puss o kram till dockan.

2010-07-25 @ 19:52:24
Faster

Åååh så söta bilder! :D



Skicka gärna bilden på mig och brorsan :)



Hoppas ni stannar längre nästa gång ni kommer :)

Kramar <3

2010-08-02 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback