Mörrumsresan

Den som väntar på nåt gott...

Jag har varit så orkelös den senaste veckan så jag har inte orkat lägga ut bilderna från resan ner till syrran i Mörrum. Men här är dom nu iaf. :-)

Henke och Ilia tyckte iaf att det var jättekul att äntligen få träffa sin kusin. Båda är såna charmiga busfrön. :-D

Berra måste ju också få vara med på ett hörn. Han och Krister är bästa vänner.

Ibland var det många barn som ville vara i sängen.

Mum gör sånt som mormödrar ska göra...pärla med sina barnbarn.

Selina hade inga problem med allt folket. Enda svåra var att kunna sova ordentligt med allt bus och ståhej.

Mmmmm...att suga på stortån är definitivt en hit!

Syrrans kille Nicklas fick vara med på ett hörn han med.

Efter att ha följt med Henke på dagis kom Ilia hem med vinterröda kinder och ville ligga under mitt varma täcke.

Krister och Ilia sjunger.

Selina gillar verkligen sin moster. Dom hade jättekul tillsammans. :-D

Min kusin Gun-Marie skulle följa med oss hem till Bollsta så hon kom kvällen innan vi skulle åka hem.

Underbar liten solstråle i bilen på väg hemöver.




Kommentarer
Larissa

Vilka jättefina bilder :)

2010-02-07 @ 17:56:51 | http://oikari2.blogspot.com
Sofie

Wow!! Bilderna blev ju jättebra! När får jag bilder via mailen då? :P Du lovade ju att skicka några bilder till mig ju :) Krama om Selina från sin favorit moster och klicka med tungan åt henne från mig :)

2010-02-08 @ 09:53:47 | http://santasturn.bloggsida.se
Monita

Bilder kommer pronto! Skickar ikväll.

2010-02-08 @ 11:29:02
Sofie

Wiiee!!!! Bilder, bilder!!!!!! Kan knappt vänta :D

2010-02-08 @ 13:59:58 | http://santasturn.bloggsida.se
Faster

Ni får jätte gärna maila bilderna på dig Monita,storebror och fasters älskling :D

2010-02-08 @ 21:44:21
farmor

Vilka fina bilder på barnen o de vuxna oxå förstås. Selina har blivit så stor, grattis i efterskott dockan, farmor glömde det. Pussa o nyp henne lite från mig. Hälsa.

2010-02-09 @ 18:00:54
Maja Karlsson

Hej.Skönt att ni kom hem ordentligt trots snö och elände. Här har kommit ännu mer snö och mer väntar vi på. Bilderna blev kanon roligt att se på ofta. Ha det bra och hälsa alla som känner oss i södra delen av vårt avlånga land. Här är allt bara positivt kan inte bli bättre. Hälsningar Maja och Inge

2010-02-10 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback