Livet leker!

Jag känner mig så lycklig och upprymd idag! En härlig känsla. Kanske är det för att det snart är vår? Oavsett anledning så är jag riktigt riktigt lycklig. :-D

Imorgon ska jag till polisen och fixa ett nytt ID-kort, mitt gamla går ut den 24:e. Jag ska också ta och ringa till BVC och se om jag kan boka en tid till Selina för vaccinering mot svininfluensan.

Måste också börja fundera på vilka växter jag ska ha på balkongen i år. Börjar ju bli dags att så snart. Jag ska definitivt ha tomater iaf, även någon eller några klätterväxter till spaljèn. Kanske ska kolla runt på nätet lite...

Nu säger dottern ooohhhh oooooooohhhh! Tror det betyder att hon vill ha uppmärksamhet. :-)

Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Sofie

Det är nog min förtjänst att du e glad ;) :)

2010-02-17 @ 14:42:39 | http://santasturn.bloggsida.se
farmor

Våren är på väg,det känner jag oxå. Känner mig glad o förväntansfull, det riktigt spritter i kroppen. Krama o pussa o nyp hon från mig. Hälsa Krister o katterna.

2010-02-17 @ 15:07:00
Monita

Sofie: Jo du får mig ju alltid på gott humör. Heja strutsarna! :-)



Farmor: Ja det ska jag göra, har du några planer på att komma upp snart? Det dröjer nog till första maj innan vi kommer ner nåt, om inget ändras innan dess.

2010-02-17 @ 15:38:46
Sofie

Kan bara säga detsamma syrran :) Strutspower!!! :D

2010-02-17 @ 21:37:47 | http://santasturn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback