Helgen

Igår var det Alla Hjärtans Dag, som om man kunde missa det. Vi gjorde inget speciellt, vi är dåliga på att fira saker, kanske för att ingen av oss bryr oss så hårt i sånt. Jag fick iaf en ask med röda hjärtan av sambon...mums!

I lördags var vi till fd jobbarkompisar till Krister och hälsade på. Vi fick träffa deras två golden retrievers och deras son, 1 månad gammal. Gud så söt han är, så liten och späd med en mörk kalufs på huvudet. :-) Det är nästan så att man vill ha en till själv. :-D

Idag ska jag och Selina hälsa på Krister på jobbet, hans arbetskamrater vill så gärna träffa henne. Efter det ska vi gå på Coop och handla, men jag har ingen aning vad vi ska äta i veckan så jag vet inte vad vi ska handla. Kanske måste komma på det innan vi går.



Kommentarer
Faster

Jo jag har ju sett det tyvärr =/ Man tänker ju "finns det inget positivt med mig?" .. Nej precis,man måste ju kunna få må bra själv och inte gå omkring och må dåligt så ofta som jag gör =/

Naaw va söt du är! :)



Ge brorsan en stoor kram,Selina en stor mysig kram och ge dig själv en kram från mig! :D

2010-02-15 @ 21:31:00 | http://loveandhate.bloggagratis.se/
Malin

Hehe njae jag planerar att åka upp själv faktiskt :)

Jag saknar dig/er med! Kramar!

2010-02-16 @ 10:59:23 | http://loveandhate.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback