Nyttigt...nja...

Vaknade med grus i ögonen imorse...känner mig forfarande torr i ögonen men förhoppningsvis går det över. Sambon diskade igårkväll efter lite tjat från min sida och det kändes såååå skönt att vakna upp till en ren diskbänk. Nu hoppas jag bara att vi kan hämta vårat nya köksbord och stolar den här veckan...skulle vara så trevligt med lite nytt i köket. Med ett nytt och fräscht bord kanske man till och med lyckas hålla det fritt från bråte ett tag. ;-)

Rubriken till inlägget syftar på mig frukost...


Hmmm...det enda nyttiga var nog juicen, men har man rester i kylen måste man ju äta upp dom. Man kan ju inte vara nyttig jämt...jag brukar äta gröt till frukost så ett litet snedsteg är inte så farligt. :-)

Imorgon ska jag till MVC för en kontroll. Hoppas att mitt järnvärde har gått upp så mitt järnpillerknaprande (puh! långt ord) har gett resultat...annars kanske jag måste öka dosen och det känner jag inte direkt för.

Nu ska jag måla naglarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback