Magbilder och böngroddsinfo

Jag har bestämt mig för att trots allt lägga ut lite magbilder här på bloggen. Det kommer vara jämförande bilder varje månad. Här nedan är en bild (svarta trosor) från 22/2 (vecka 15+3) och den andra bilden (vita trosor) är från 22/3 (vecka 19+3).


Jag kan inte själv se någon större skillnad mellan bilderna...men på den första ser jag faktiskt lite större ut...men det kan ju bero på vinkeln. Nåja...nu ska ju magen börja växa ordentligt iaf så vi får se om en månad om det har hänt nåt.

Idag gick jag in i vecka 21 (20+0), jag är nu halvvägs och det här händer med böngrodden nu.

Babycenter 20 veckor

Det är då mycket aktivitet i magen nu, sambon är överförtjust i att han kan känna bebisen sparka...och för att vara ärlig så känner jag likadant. :-)



Kommentarer
Sofie

Åååååå vilken mage du har fått syrran!!!

2009-03-27 @ 00:04:56
Malin

Åh vilken mysig mage du ha fått :D Hälsa Kicken =)

2009-03-30 @ 12:43:59
Siv

Jag tycker du fortfarande är smal, är du verkligen i 21:a veckan?! Men det ser jättegulligt ut!

2009-04-06 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback