Tisdag är det...

av någon anledning hade jag hoppat till onsdag när jag vaknade imorse. Hoppas väl att veckan ska gå fortare så att sambon får semester nångång. :-)

Nu har vi iaf bestämt att vi åker hem och hälsar på familjen till veckan. Älsklingen åker redan på lördag för att hinna umgås med sina föräldrar mer medan jag åker på måndag. Vi kan ju inte stanna borta så länge eftersom det inte går att lämna katter och blommor ensamma hur länge som helst. Dessutom jobbar jag min sista dag som reklamutdelare på söndag så för mig var det inget annat att göra än att vänta med resan till måndag. Vi kommer hem igen på onsdag kväll.

Idag har jag egentligen inget att göra förutom mina vanliga hemmafrusysslor. Kanske ska lägga in några nya recept under receptdelen här på hemsidan, då håller jag mig sysselsatt ett tag. Men nu ska jag äta frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback