Helgen som gått

I lördags var sambon och jag på brännbollscup i stekande sol. Jag brände mig...självklart...är fortfarande röd i ansiktet och detta trots spf 30(!). Nåja, det är sånt man får ta. Det var kul iaf, sambons lag kom inte så långt men jag tyckte dom var duktiga ändå...motståndet var ju trots allt i högsta klass. Här kommer lite bilder och några korta filmsnuttar. :-)

Sambon träffar bollen och springer som en gud! ;-)







Viktigt att dricka vatten, även om man bara är åskådare. Annars var mitt jobb att blända motståndarna med min bleka hy.

Nästan hela laget samlat (saknas två spelare). Har förstås markerat sambon väl. :-)




Kommentarer
Krister

Vad söt du är som har gjort ett album om Brännbollscupen.

2009-06-29 @ 12:24:37
Monita

Jag vet...jag är hiskeligt söt! :-D

2009-06-29 @ 12:35:44
Sofie

Hahahahaha du kunde inte ha markerat honom ÄNNU tydligare?? :P

2009-07-03 @ 01:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback