Sommar och sol?

I förrgår var sambon och jag med några kompisar till Tomtebo och spelade beachvolley...eller rättare sagt dom spelade och jag satt och tittade på. Jag känner mig lite för otymplig för att kunna spela bra...men jag bollade lite från början iaf. :-) Det var svinkallt i vattnet så det här var det närmaste bad jag kom.

Men man kan ju inte klaga på vädret iaf, det var både soligt och varmt. Det är mer än vad man kan säga om vår utflykt till Bettnäs i går. Solsken i stan men där ute såg det ut så här:

Inte så trevligt. Vi stannade där några timmar...återigen stod beachvolley på schemat...men sen gav vi upp och åkte tillbaka till stan...där solen sken så fint...

Idag har vi varit till MVC på kontroll. Allt såg bara bra ut. Jag är ju 36 veckor gången idag så här kommer lite info om hur bebisen kan ha det där inne:

Babycenter 36 veckor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback