Semestern snart slut :-(

Vi är nu inne i sambons sista semestervecka...tråkigt...jag har gillat att ha honom hemma. Men vi får njuta så gott vi kan, det skulle ju bli finare väder nu i slutet av veckan iaf.

I söndags städade vi nere i källarförrådet, skönt att få lite ordning där och lite mer plats. Vi har även tagit itu med klädkammaren som man faktiskt kan gå in i nu. Det är otroligt vad man bara slänger in saker där som sen bara lägger sig på hög...måste sluta med det...

Igår var vi på bio och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. Filmen var jättebra, för er som inte har sett den eller läst boken ska jag inte förstöra nöjet men jag skyller iaf på gravidhormonerna att jag grät så tårarna rann på slutet.

Jag var också duktig igår och tvättade fönstrena i "röda rummet" och satte upp en ny gardin som jag har sytt själv. Visst blev det snyggt?

Och här kommer den utlovade bilden på vår fina spjälsäng...obäddad, men det lönar sig ju inte att bädda innan bebisen är här, då skulle bara katterna använda den som säng och håra ner allt. ;-)




Kommentarer
farmor

Vilken söt säng. Kom ihåg att inte bädda den själv,som du kanske kommer ihåg att jag sa. Är det täcke o kudde spjälskydd som ligger i? Ta hand om dig. Hälsa. Kramar från oss stan.

2009-07-28 @ 15:24:39
farmor

Gardinen var jättefin.

2009-07-28 @ 15:26:17
Monita

Täcke och kudde ja...spjälskyddet har vi inte fått hem än, det kommer om någon dag eller så. Vi har köpt en bärsele billigt på Tradera också så det har löst sig iaf.

2009-07-28 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback