Sista veckan

En vecka kvar till arbetslösheten. Det är svinkallt i biblioteket idag...i förmiddags satt jag med jackan på.

Sambon tog kort på min mage igår...jag tror på honom nu, den har blivit större. Jag vet inte riktigt om jag ska lägga ut magbilder här på bloggen. Ni kanske inte vill se halvnakna bilder på mig. Ska fundera på det och konsultera älsklingen så jag vet vad han tycker. Annars kan det ju vara kul att se hur magen växer månad för månad.

Jag har inga direkta planer den här veckan förutom att jobba. Sambon åker ner till Uppsala på lördag och jag ska försöka städa lite när han är borta...och sova!

Kan ju lika gärna ta böngroddsinfot här också. Jag är nu i vecka 16...gud vad tiden går fort!

Growing People - 16:e graviditetsveckan

Bli Mamma - 16:e graviditetsveckan

Babycenter - gravid 15 veckor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback