Eftermiddagsfika!

Fika och fika...bara ett äpple, men jag passar på att lata mig lite nu på rasten. Slutar fyra idag och sambon har stängning så han kommer inte hem förrän vid sex. Både igår och idag har jag ävlats med att försöka städa upp i bibblan. Jag är inte riktigt klar än men hyllorna börjar se betydligt mindre stökiga ut. Jag tycker ju om att organisera och snygga till så jag har haft riktigt roligt. :-D

Imorgon är det fredag och jag slutar klockan ett. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter jobbet då...kanske bara åker hem och sover lite. Sambon ska äta middag med några jobbarkompisar så jag blir ensam hela kvällen. Men han har lovat att gottgöra mig för det på lördag...då är det ju Alla hjärtans dag så vi ska äta god middag med efterrätt och ha en riktig myskväll.

På tal om Alla hjärtans dag så var jag på Coop Forum i går och letade såna där goda geléhjärtan...men dom hade inga!!! Bara dom där Golden heart med både hjärtan och choklad, men jag vill ju ha orginalet. Ska kolla i stan idag, måste ändå köpa kattmat och knäckebröd.

Nä nu är rasten snart slut...tillbaka till arbetet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback