Helg med familjen

Nu i helgen har mamma, svärmor och mormor varit här och hälsat på. Det har varit roligt och mycket givande eftersom dom alla delar med sig av sina egna erfarenheter av barn. Vi passade även på att ta ett kort på fyra generationer, man vet ju inte om det kommer att komma någon fler chans eller inte. Selina är mormors 18:e barnbarnsbarn, ganska imponerande tycker jag. :-)

Idag har jag bara latat mig. Känner mig ganska utpumpad efter helgen. Sambon är ledig den här veckan sen börjar han jobba igen. Kommer krävas lite tid att vänja sig vid att ta hand om Selina ensam hela dagarna, men det ska nog gå bra. Hon är ju trots allt ett lugnt litet barn, skriker nästan aldrig...men det kan ju ändras...peppar peppar ta i trä!



Kommentarer
Bettan & Pelle

Tack för det Fina kortet :)) Det ligger nu under länken "Barnbarn" på hemsidan: http://www.livslycka.se/Barnbarnen.htm

Ha det så gott//Kram

2009-08-10 @ 18:15:13 | http://www.livslycka.se
Gun-Marie Jarl

Jättegrattis till tjejen och vilket fint kort på fyra generationer!!!

Gun-Marie

2009-08-11 @ 10:27:58
Rosanna Holmberg

Stort stort grattis till er bedårande lilla tjej. Njut nu i stora drag tiden går alldeles för fort. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback