Äntligen hemma!

Borta bra men hemma bäst heter det ju...och det stämmer! Det är så skönt att vara hemma. Men vi har haft en härlig vecka nere i Vänersborg. Jag har klösmärken på hela benen från klättrande småkatter, hundhår på alla mina kläder från Berra och en enorm längtan efter våren...där nere blommar tussilagon och andra vårblommor redan...jag är inte alls avundsjuk...

Egentligen hade jag tänkt gå och lägga mig när jag kom hem (har suttit på ett tåg mellan 16.00 igår och 06.40 idag...) för jag har bara sovit någon enstaka timme. Men eftersom sambon jobbar idag och är lika trött han så ska jag vara solidarisk och hålla mig vaken...då kanske vi är lika trötta ikväll.

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder från resan men jag orkar inte just nu så jag skjuter upp det till senare idag...eller kanske imorgon, vi får se. Nu ska jag slappa lite och gosa med våra stackars katter som har fått varit ensamma hela veckan. Dom är lite kelsjuka...



Kommentarer
Sofie

Haha stackars dig som måste lämna våren och åka tillbaka till vintern :P

Vad sa katterna när du kom hem då? Anföll de dig i dörrn eller? :)

2009-04-17 @ 11:26:50
Monita

Nej...dom blev livrädda för väskorna och vågade sig knappt fram. Men sen gick det bra. Men jag tror dom var lite sura...

2009-04-17 @ 16:17:55
Sofie

haha jag misstänkte nästan det :)

2009-04-18 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback