23:e veckan

22+0...23:e veckan av graviditeten...det känns som tiden går fort nu. Det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 22 veckor

Jag har svårt att sova på nätterna...känner mig redan klumpig och känner att jag måste vända på mig ofta när jag sover. Sen är det ju det här med att springa upp 2 gånger per natt för att kissa...är lite less på det nu...men det lär väl bara bli värre ju större jag blir. Imorgon natt ska vi sova sittandes på nattåget...ska bli intressant att se hur det går.

Idag är det mest lite fix inför resan...ska på affärn och köpa färdkost, kolla till planten så att den klarar sig en vecka utan god tillsyn (brorsan ska vattna men hur det går vet man ju aldrig). Såg att vissa plantor behöver omskolas innan vi far. Sen ska det tvättas, dammsugas, sambon ska klippas, det ska packas och bakas lite bröd som jag ska ta med mig. Det är tur att vi inte åker förrän imorgon kväll så man har morgondagen på sig också. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback