Städtant

Jag har nyss varit och handlat och av någon konstig anledning har alla städprodukter tagit slut på samma gång. Så jag har konkat hem tvättmedel och diverse rengöringsmedel från affärn...känner mig som en riktig städtant...nu behöver jag bara använda mig av grejerna också.

Brorsan var här med sin katt "Kattman" tidigare idag. Våra katter tyckte det var väldigt intressant med en ny kattbekantskap, även fast det var ganska mycket fräsande och morrande först. Vi ska definitivt göra om detta fler gånger.

Nu ska jag äta något och sen ska jag städa. *suck*



Kommentarer
Syrran

Hehe ja jag kan tänka mig hur snuttis reagerade på att träffa kattman :) lurre tog väl allt med ett stort lugn och mimmi gömde sig väl bakom gardinerna ;)

2008-09-25 @ 18:45:46
Monita

Japp...du känner våra katter väl ;-) Fast Mimmi gömde sig under bäddsoffan, hon har kommit på att det är säkrare där.

2008-09-25 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback