Bilder, bilder, bilder...

Nu du syrran kommer lite bilder. Inte på alla rum men på två...hinner inte med några fler idag utan dom kommer imorgon. Ni får hålla till godo med badrum och vardagsrum så länge.

Så här ser alltså vårt badrum ut. I stort sett likadant som vårt förra. Gardinerna har jag sytt själv...är mäkta stolt över dom! :-D Ni som är uppmärksamma ser att Snuttis kom med på ett av korten.


Vardagsrummet är inte så piffat ännu men det duger väl. En svart skinnsoffa skulle sitta bra.



Och så slutligen en bild på min nya frisyr. Själv tycker jag den blev skitsnygg!



Sist men inte minst tänkte jag bara passa på att berätta att sidan kommer att ändra utseende imorgon så om bloggen och gästboken ser konstiga ut beror det på det...då är det bara att återkomma senare.



Kommentarer
Sofie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Äntligen bilder!!! Men syrran.. ni har ju vänt på vardagsrummet ju... häftigt :D

2008-09-03 @ 21:41:45
Monita

Jo var tvungen att göra det då tv-uttaget var på fel sida. Kändes lite konstigt i början men nu har man vant sig.

2008-09-03 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback