Vackert höstväder

Idag skiner solen, funderar på att ta en promenad sen när sambon kommer hem. Igår var det också fint, men självklart så spöregnade det i söndags när jag skulle dela ut reklam. Jag blev dyngsur, tur bara att det inte var så kallt så jag frös ju iaf inte.

Mimmi löper...igen. Vi funderar på att kastrera henne när vi får råd för hon tenderar att kissa på olämpliga ställen och det förvärras när hon löper. Förhoppningsvis kan kastrering vara en bra lösning på problemet, för vi vill ju inte behöva ta bort henne.

Som ni kanske har märkt han jag inte bloggat på ett tag...jag skyller det på Sims 2...det spelet är beroendeframkallande. Jag måste slita mig ifrån det varje gång jag bestämmer mig för att sluta spela för dagen. Men nu ska jag iaf äta frukost och sen gå ner i tvättstugan och hämta tvätten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback