Tips...bra...

Skickade in mina ansökningshandlingar till Arbetsförmedlingens kundtjänst idag för att få lite tips om hur jag kan göra mitt CV mer attraktivt för jobb utan speciella krav på utbildning. Mitt CV är ju rätt packat med utbildningar och det skrämmer arbetsgivare. Dom tror nog att jag kommer sticka så fort ett bättre jobb finns att få. Men nu har jag fixat till CV:t iaf. Dessutom fick jag riktigt bra kritik på mitt ansökningsbrev. Han som kollade på det sa att det var ett av de bästa han någonsin läst! :-D Det var kul att han tyckte det, självförtroendet behövde den kicken.

Snart helg, men varje dag är ju i och för sig en helgdag för mig. ;-) Men för sambon är det skönt att slippa jobba.

Min syster fyllde 24 år igår. Jag har självklart grattat henne redan men jag tycker hon förtjänar ett grattis här också. Grattis syrran!



Kommentarer
mumari

Var med i en annorlunda fotoutmaning: FreakyFridayFoto!

www.mumari.se/2008/october/freakyfridayfoto-tema-sjuk.aspx



Välkommen :o)

2008-10-24 @ 08:16:10 | http://mumari.se
Syrran

Tackar :D

2008-10-24 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback