Hatar telefontider!

Ringde till veterinärn imorse men självklart kommer jag till ett automatiskt meddelande, telefontid mellan 8-9 på morgonen! Grrrrrrr...orka kliva upp så tidigt. Så nu får jag vänta till imorgon bitti med att ringa. Vi ska kastrera Mimmi (våran yngsta katt) för att förhoppningsvis få bukt med hennes eviga kissande i fåtöljen.

Idag ska jag gå igenom min garderob, förhoppningsvis hittar jag lite grejer som jag inte längre vill ha för garderoben är alldeles för full just nu. Jag skulle verkligen behöva köpa fler galgar.

Jag har uppdaterat "Om Mig" sektionen för en del information var lite gammal, har även uppdaterat några bilder...för er som är intresserade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback