Brrrrrrrrrr


Så här frostigt är det ute just nu. Jag hade tänkt gå ut och ta en närbild på gräsmattan för man ser inte frosten så bra på den här bilden...men jag har feber och det är kallt ute så ni får nöja er med denna. Imorse var det ännu mer frost men solen sken på våran termometer som visade 20 grader. När solen gick bakom huset så sjönk genast temperaturen till 4 grader...16 graders skillnad, otroligt!

Jag har för ovanlighetens skull lyckats få med alla mina små älsklingar på samma bild. För er som inte känner dom så är det Mimmi till vänster, Lurre överst till höger och Snuttis nederst till höger.





Kommentarer
Krister

Men jag då?!!! Buuuububuub

2008-10-31 @ 09:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback