Ny vecka...

Ja då var det en ny vecka då. Helgen har gått fort tycker jag. I lördags hade jag och älsklingen en mysdag, vi spelade spel, åt godis och såg på James Bond. Vi har ett James Bond-maraton där vi ser en film per kväll ungefär. Vi är nu på film nr. 9 "Mannen med den gyllene pistolen" så den ska vi se ikväll.

Idag ska jag till stan med en kompis och hjälpa henne hitta en vinterjacka. Sen efter det ska jag veckohandla. Kvällen spenderas i soffan med sambon.

Nästa tisdag, den 11:e, ska vi kastrera våran minsting, Mimmi...jag tycker lite synd om henne men förhoppningsvis går allt bra. Det ska iaf bli skönt att få det gjort och förhoppningsvis slutar hon kissa på möblerna.

Vad har ni för er idag då?



Kommentarer
Krister

Hahaha det låter som om vi är riktiga soffpotatisar! Puss

2008-11-03 @ 17:34:15
Monita

Är vi inte det då?

2008-11-04 @ 08:53:43
Mum

Är det därför ni inte haft tid att plocka svamp?

2008-11-04 @ 18:20:42
Mum

Vad skönt att ni fått tid för att kastrera Mimmi.

2008-11-04 @ 18:22:12
Monita

Ja det kanske är därför svampplockningen har gått i stå...men det kan även bero på att den lilla svamp som finns därute inte är värd att gå så långt för. Vi är lata helt enkelt!

2008-11-05 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback