Misstag...

Som de flesta vet är jag så gott som nykterist...jag kan dricka en cider någongång med det är allt. Jag har mjuknat lite i alkoholfrågan på senaste tiden, man behöver ju inte vara så nitisk på allting eller hur?

En viss person skrev till mig att jag kanske skulle ta och berätta om vad jag gjorde i turkiet (i nian) för att folk ska få veta att jag också gör fel saker...eller vad den här personen nu menar med det hela. Nej jag skäms inte för att jag inte alltid har varit nykterist. I nian på våran klassresa blev jag ordentligt full. Jag drack även på min mammas 40-årsfest varefter jag bestämde mig för att bli nykterist för att jag inte gillar att förlora kontrollen över mig själv eller att må så illa dagen efter. Så nu vet alla det och jag vet inte riktigt varför den här personen tyckte jag skulle lägga ut det här, men mig gör det inget. Man har roligare utan alkohol är allt jag kan säga...dessutom slipper man må dåligt dagen efter. ;-)

Ni får tyvärr inte veta vem den "vissa personen" är för han/hon tycker inte om att jag skriver om han/hon på bloggen. Så nu har jag delat med mig om mitt "skämmiga" förflutna med alkohol så nu kan ingen klaga på att jag inte är öppen för mina bloggbesökare. Töntigt egentligen...alla har ett förflutet och för mig är det just det...det förflutna...jag föredrar att se mot framtiden och lägga allt dåligt bakom mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback