Måndag

Gud vad jag var trött imorse...jag tror jag grymtade nåt som liknade hejdå till älsklingen när han åkte på jobbet...sen somnade jag om så jag är inte säker...jag kanske inte sa något alls. Ska ta och få i mig nån frukost nu för jag är vrålhungrig. Sen ska jag skriva en handlingslista, men först måste jag komma på vad vi ska äta i veckan...inte det enklaste alltid men jag föredrar att ha en veckomatsedel. Då blir det ingen panik...vad ska vi äta till middag idag???? Allt är redan planerat och klart och alla ingredienser finns hemma...otroligt smidigt. Hursomhelst så ska jag på Coop och handla sen och det är i princip allt jag har planerat idag. Kanske att jag börjar städa ur klädkammaren också men det är valfritt.

Frukost nu innan jag dör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback