Lite irriterad

Känner mig lite irriterad idag. Jag har precis fått höra att jag är feg och inte står för det jag skriver i min blogg. Allt bara för att jag tagit bort negativa kommentarer om ett dissande inlägg jag gjorde om en viss person i min gamla blogg och att jag nu har tagit bort bloggen helt. Jag står alltid för det jag skriver men jag anser inte att jag behöver behålla negativa kommentarer från folk om jag inte själv vill. Dessutom tog jag bort hela den gamla bloggen för att den var just det...gammal. Jag har inte skrivit i den sen i februari så jag tycker det var mer än ok att göra...ingen läser ju så gamla inlägg ändå. Så...då var det utrett.



Kommentarer
Malin

Tkr du gjorde helt rätt i att ta bort den,om du själv känner att den är gammal. Du är knappast feg för de! Va tänker dom med egentligen? Du är inte alls feg å jag vet själv att du stå för de du säger!

Ha de bra! Kramis

2008-11-08 @ 21:21:23 | http://malinkallstrom.bloggagratis.se/
Monita

Tack för stödet :-) Kram!

2008-11-08 @ 22:00:32
Sofie

hehe jag har en känsla om vem det är som har sagt att du är feg.men en sak är då säker. du är inte feg!

2008-11-08 @ 23:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback