Inget jobb

Inget jobb än så länge idag. Vet inte om jag gillar det här med att sitta hemma och vänta på att telefonen ska ringa. Man blir så uppbunden och dessutom så kan man inte planera något för man har ju inte en aning om man kommer att vara hemma eller inte.

Förutsatt att ingen ringer idag så ska jag handla och städa ur klädkammaren. Jag måste på bibblan och lämna igen en bok också, jag såg att jag även har en bok att hämta så det ska blir kul att se om den är nå bra.

Nu ska jag äta frukost!



Kommentarer
Sofie

Om du lämnar ditt mobilnummer så blir du inte bunden till hemmet iaf.. då kan du ju fortfarande hitta på saker ;)

2008-11-24 @ 12:04:11
Monita

Dom har mitt mobilnummer, men man känner sig ju ändå uppbunden. :-(

2008-11-24 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback