Hungrig...

Sitter här och väntar på min älskling. Han har slutat nu så han borde komma hem snart. Är lite hungrig, men det är för tidigt att börja med maten än. Jag tänkte göra en wok med wokgrönsaker (hmmm...Findus Wok Vietnamese) och lax...kryddat med sweet chilisås antar jag...får dyka ner i kylen och se om jag har några mer spännande såser. Brorsan tycker alltid att jag har så mycket intressanta asiatiska såser men nu har jag använt upp allt tror jag.

Hur som helst...tänkte tipsa om en låt jag precis lyssnade på och som jag nästan hade glömt bort...men den är störtskön! Lyssna och njut. Sen fick jag den här låten av brorsan och den "äger"...eller vad ungdomarna säger nuförtiden. :-P

Nej nu kommer älsklingen hem snart och då blir det James Bond igen...är på "Tid för hämnd" nu. Jag måste bara säga att Timothy Dalton är väldigt charmig som 007, inte lika torr som Roger Moore. Mamma älskar ju Moore men Dalton är bättre tycker jag, han har glimten i ögat på ett annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback