Farsdag

Grattis alla pappor där ute!

Så långt sträcker sig farsdagsfirandet i min familj...även morsdagsfirandet. Jag kommer ihåg att när man gick i skolan fick man rita kort och sånt men det är inget som har ett direkt fäste hos oss. Vi brukar få tårta hos mormor på morsdag, men eftersom jag bor så långt bort inbegriper det inte mig längre.

Men egentligen...vad vet jag om det. Jag har ju två familjer nu så traditionerna kanske skiljer sig. Jag flyttade ju hemifrån innan mina föräldrar skilde sig så de "gamla" traditionerna sitter kvar hos mig. Resten av familjen kanske gör allt annorlunda. Men sen är jag ju inte så mycket för firande överhuvudtaget när det gäller det mesta.

Nu ska jag dela ut reklam i några timmar i dimman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback