Ensam ikväll...

Ikväll ska Krister ut och äta med några kompisar så jag blir alldeles ensam hemma. Han frågade faktiskt om jag ville följa med men jag är för snål, dessutom blir jag alltid besviken på restaurangmat, man tror att man ska få en omvälvande smakupplevelse men det smakar alltid sämre än det man lagar till själv hemma. Kanske är jag kräsen. ;-)

Det blir Sims-spelande ikväll tror jag. Jag ska skicka några simmar till universitetet så det borde hålla mig sysselsatt hela kvällen.

Ahhh...studenttiden...som jag saknar den. Funderar allvarligt på att skola om mig. Jag kommer ju ändå aldrig lyckas få ett biblioteksjobb inom någon överskådlig framtid. Men vad skulle jag då skola om mig som och hur ska jag finansiera det? Helst av allt skulle jag vilja jobba i en klädbutik, men där är det ju också noll chans att få jobb, nästan alla unga tjejer och killar vill ju ha ett sånt jobb. Men jag tror jag ska skicka iväg några spontanansökningar...det kan ju inte skada. Kanske finns det någon liten boutique som alla har missat?

I helgen ska jag inte göra så mycket...jobb på söndag som vanligt men annars är inget inplanerat. Mysa med älsklingen räknar jag dock med. Vad har ni för planer för helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback