Känner mig duktig :-D

Idag har jag haft bokprat för en grupp med ettor. Jag och min handledare delade upp böckerna mellan oss så vi hade tre var ungefär. Det gick jättebra, det är inte alls lika skrämmande som jag trodde att prata inför en grupp med barn. Dom satt så snällt och lyssnade vilket kändes skönt. Vi ska göra samma sak igen senare i vår och jag ser faktiskt nästan fram emot det.

Imorgon ska jag vara på Ålidhems bibliotek för Ersbodabiblioteket stänger tidigt...utbildningsdagar. Biblioteket är stängt även torsdag och fredag så då ska jag vara ensam och gallra böcker och se till att bokinkastet töms varje dag. Ska definitivt ta med mig musik så jag har något att lyssna på hela dagen. Det kan ju bli rätt tråkigt annars.

På fredag kommer mamma hit på en svampkurs igen och stannar till söndag...antar jag...jag har inte pratat med henne om det än. Kul ska det bli iaf, även fast vi bara kommer kunna umgås på kvällarna. Det är så trevligt att få ensamtid med mamma och kunna prata om allt utan att någon annan lägger sig i. Jag hoppas att det blir en långpromenad efter middan på lördan.

Nu ska jag tvätta...yay...eh näh. Tog ner gardinerna igår men måste tvätta dom innan jag kan packa ner dom. Vi städade skrubben igår kväll och tog ner tavlor så nu ekar det överallt. Vi ska väl fortsätta med packningen ikväll också, funderar på att gå igenom mina skolpapper, det kan ju inte vara mycket där egentligen som behöver sparas...jag kommer nog slänga det mesta.

Kram på er!



Kommentarer
svärmor

Du är duktig, säg ingenting annat. Du kan laga en god middag på en spik om det gäller. Vad vissa tycker ska du inte bry dej om, det är bara att beklaga att de inte ser DIG. Vilken tur att vi inte tycker o tänker lika. Hälsa med dig. Ha det bra.

2008-05-15 @ 08:26:25
Monita

Vilken tur att jag har en så trevlig svärmor :-D Kram!

2008-05-15 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback