Helg...yay!

Ännu en arbetsvecka över...yippie!!!

Jag är sååå less just nu. Krister är hos en kompis och kommer inte hem förrän senare. Jag är hemma och tvättar...precis...tvättar...på en fredagkväll! Jag har försökt döva mitt sötsug med en påse maränger som jag hittade i skafferiet men nu är jag less på dom också. Önskar att jag hade en stor fet godispåse, det skulle sitta bra just nu.

Imorgon ska jag träffa en kompis på stan. Efter det ska jag och Krister på Coop och handla. Jag ska definitivt köpa godis. På söndag ska jag dela ut reklam som vanligt. Där har ni min helg...låter inte sådär överdrivet kul men några ljusglimtar finns ju trots allt.

Nu vill jag tipsa om en jättebra bok. "Tätt intill dagarna" av Mustafa Can. Läs den! Jag hade en klump i halsen hela tiden jag läste. Den är en hyllning till hans mamma som utvandrade från turkiska Kurdistan med sin man och deras åtta barn. En otrolig kvinna som närapå utplånade sig själv för att hennes barn skulle få det bra. Läs den!

Ha en bra helg allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback