Påskhelgen över...

Gud vilken trevlig påskmiddag jag och Krister hade. Bara vi två och en massa god mat :-D Så här såg vårat påskbord ut:

image15

Två sorters sill (apelsinsill och citronsill), påskskinka, kalvsylta, rödbetsallad, potatis med dill, räkägg (ägg, räksallad, räkor och dill) och en tomatsallad (tomat, rödlök, dressing av citronsaft, rapsolja, salt och peppar). Jag drack påskmust och Krister drack öl.

Igår kom svågern med sin flickvän hit. Vi gjorde inte så mycket, bara lite spel, tv och snacks. Imorgon kommer kanske mamma och syrran hit. Dom ska egentligen till min andra syster i Vänersborg men hon har fått halsfluss så dom kanske får åka hit istället...vet inte riktigt hhur det blir än. Ska bli kul iaf om dom kommer :-)

Hoppas att ni andra också haft en trevlig påsk!



Kommentarer
lina

vad mysigt! :)

2008-03-24 @ 19:24:20 | http://linaveronica.blogg.se
Sofie

Buhuu det är synd om stackars lilla mig.. jag har fått halsfluss så nu får jag käka kåvepenin i 10 dagar.

Va gott erat påskbord såg ut! Man blev ju riktigt sugen ju :D

2008-03-25 @ 11:27:47 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback