God morgon!

Ny vecka och nya tag. Har två uppgifter att skriva denna vecka på marknadsföringskursen. Två veckor kvar till tenta på båda kurserna så jag behöver verkligen plugga nu. Men som vanligt känns det aldrig kul att plugga när det är ett måste :-(

Ikväll ska vi titta på lägenheten, bild i förra inlägget, hoppas den är fräsch! Återkommer ikväll eller imorgon med mer om detta.

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att handla, plugga och söka jobb...jo och titta på lägenheten förstås :-) Till middag blir det ett nytt recept på korv- och böngryta. Ska bli intressant att se om det blir gott.

Igår var den en sån där härlig dag att dela ut reklam på...sol, kring nollgradigt och nästan ingen blåst. Kändes riktigt skönt, man får så mycket mer energi när solen skiner.

Nu är det frukost som gäller innan jag dör av hunger...



Kommentarer
Malin

Hmm näe han glömde bort mig.. Helt otroligt.. Visst,han skicka ett sms igår,men de känns sorgligt att ens egen brorsa glömmer bort sin egen syrra's födelsedag.. Jo du få skälla lite på han! Krama

2008-03-17 @ 15:00:26 | http://kallstrom87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback