Glad Påsk...

...till er alla! Vi ska bara ha det skönt Krister och jag för vi ska vara ensamma i helgen. Brorsan kunde inte komma på påskmiddag imorgon för han ska supa med gänget...det svinet! ;-P Men på söndag kommer ju sambons bror med flickvän så vi får full fart här då istället.
image14
Idag har vi varit och köpt påskgodis...massor blev det. Lite hamnade i den här söta skålen som jag har fått av Krister. Vi köpte tonfisk åt katterna så att dom också ska känna att det är helg...det var nog det bästa dom någonsin fått för dom bara slängde sig över skålen.

Sen måste jag säga grattis till min lillasyster som fyller 15 år idag. Kan inte fatta att hon redan är så gammal. Nu kan jag ju inte kalla henne för fjortis längre heller...känns lite surt...men jag hoppas att hon får en trevlig födelsedag iaf :-)



Kommentarer
påskkärringen

Mums ser gott ut. Jag har en likadan skål men i den är det påskägg av plast i, trist, men blev fint ändå. Ha det bra. Påskkramar.

2008-03-21 @ 16:46:16
Malin

Åh vad gullig skål :)

2008-03-24 @ 17:05:40 | http://bitemee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback