Första inlägget i den nya bloggen!

Hej allesammans! Har skaffat en ny blogg där det går att kommentera inläggen direkt i bloggen. Mycket jobb med att få den att se ut som resten av min sida men förhoppningsvis ska det funka bra. Min gamla blogg och inläggen i den finns arkiverade så ingen förlust där inte :-)

Var ute och delade ut reklam hela dagen igår. Jag är sååå glad att det inte blev plusgrader...det finns inget värre än att plumsa i slask med en 90-kilos vagn efter sig.

Frida var här i helgen. Kul att träffa henne igen...hon och Krister bråkade som syskon...det gör dom alltid. Jag tror att båda tycker det är lika kul.

Måste plugga idag. Har inte gjort färdigt frågorna jag ska göra till grupparbetet än så jag måste bli klar med dem idag, annars blir mina gruppkompisar arga på mig.

Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer
Sofie

Hej syrran!
Jag bara måste ju testa och se om detta med kommentarer funkar.. jag hoppas att ditt skolarbete går bra? själv så skall jag oxå hålla på med skolarbete.

2008-03-03 @ 13:34:53 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback