Flyttningstankar...

Krister och jag går i flyttningstankar! Vi har hittat två 3:or på Västra Ersboda som vi ska kolla på. Den ena står vi först i kön på och den andra får vi veta imorgon bitti vart vi hamnar. Jag vill helst ha den andra, uteplats, tvättstuga, klädkammare, bottenvåning, uteplats...jag upprepar mig för jag gillar den verkligen...men vi måste ju åka och titta på den först. Ska göra det förhoppningsvis på torsdag. Ska vi slippa dubbla hyror måste vi säga upp vår lägenhet på fredag så det är lite tight om tid. Men det ska nog ordna sig...hoppas vi hamnar först i kön...hoppas, hoppas!

Sitter just nu och äter en egenkomponerad grönsakssoppa...recept kommer snart...god är den iaf och jättenyttig!

Nej nu ska jag plugga lite...måste ta igen lite läsning.

Ha det!



Kommentarer
Sofie

Men fyy på er!!! Ni flyttar ju åt FEL HÅLL!!! Ni ska ju flytta ner hit ju.. hur många gånger måste jag säga det egentligen? ;-)

2008-03-11 @ 18:33:43 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback