ETTA!!!

Yes! Vi ligger först i kön på lägenheten vi vill ha. Nu ska vi bara fixa så vi kan komma och titta på den imorgon så vi kan se om den är något för oss eller inte. Krister ska ringa idag. Hoppas den är fin! :-D

Har varit hos tandläkaren idag. Inga hål men lite tandsten så jag ska tillbaka den sista mars å fixa bort det. Sen tyckte tandhygienisten att jag skulle sluta slarva med tandtråden...minst varannan dag sa hon...nåja, får väl bättra mig då.

Ikväll kommer en kompis till Krister hit på middag. Vi ska äta wokad fläskfilé med teriyakisås och ris. Till efterrätt ska vi äta chokladbakelser med sylt. Jag ska definitivt lägga upp recepten här på hemsidan sen.

Det var allt jag hade idag...återkommer imorgon efter vi (förhoppningsvis) har tittat på lägenheten.



Kommentarer
Att ha det gott

LYCKA TILL med lägenheten

2008-03-12 @ 20:35:18 | http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback