Annan lägenhet

Mycket tjat om lägenheter nu...ber om ursäkt om ni tycker det är tråkigt...men jag tycker det är kul iaf :-D Lägenheten jag bifogade en bild på igår struntar vi i har vi bestämt. Vi har nämligen hittat en bättre...tror vi iaf... Den här (klicka för att förstora) ligger bara på andra sidan gatan från oss i ett likadant hus som det vi bor i nu. Jag trivs ju väldigt bra i vår nuvarande lägenhet så den här borde ju passa oss som handen i handsken. Förhoppningsvis kan vi titta på den imorgon eller på måndag. Hoppas tapeterna är fina och i gott skick...Annars så borde ju standarden vara densamma som i vår lägenhet. Badrum, kök och det lilla sovrummet är ju lika som våra, vardagsrummet är flyttat för att ge plats för ett sovrum till och klädkammaren är flyttad. Balkong i västerläge precis som nu men med utsikt mot innergården istället för mot en ful parkering. Överkomlig hyra och bäst av allt...vi behöver inte flytta mer än typ 200 meter. Återkommer mer om detta när vi har kollat på den.

Idag tvättar jag...har inte så mycket mer att säga egentligen. Krister och jag ska ha en mysig hemmakväll och äta pizza...han ska bort på fest imorgonkväll så jag kommer att få se Melodifestivalen helt ensam :-( Men han får väl gottgöra mig för det ikväll ;-)

Ha en trevlig helg allihopa!



Kommentarer
Sofie

Ojojoj vilka bekymmer ni har det med era lägenheter. Men jag gillade faktiskt de två senaste.. jag och Nicklas ska ha en myskväll med pizza vi med. Henke är hos Nicklas farmor och sover över där, så imorrn får vi sovmorgon!!!!

2008-03-14 @ 19:15:29 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback