Trött...

Känner mig riktigt trött nu...bara fem dagar kvar att jobba...

Vi har fått en ny kyl och frys med överskåp idag...jippie!!! Som jag har längtat...det finns faktiskt en stor grönsakslåda längst ner i kylen! Jag är såååå imponerad. Nu vill jag bara att den där j**la maskinisten ska få fingret ur arslet och komma hit å kolla ventilationen...det var jättevarmt i lägenheten i morse trots att det var regnigt och kallt ute...nåt fel är det definitivt.

Midsommar har ju kommit och gått. Vi var hos mamma för vi skulle hjälpa till att måla garaget. Allt gick bra och vi fick god mat som tack för hjälpen. Det kommer bilder imorgon, orkar inte fixa det just nu.

Nu ska jag fortsätta att plocka upp grejer från golvet. Bara en massa småsaker från flytten som ligger och skräpar lite här och var...suck...det tar aldrig slut!



Kommentarer
svärmor

Är du beredd nu när jag kommer den 4/7. Har ni laddat frysen? Va jag längtar till din mat. Ha det bra.

2008-06-25 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback