Ny lägenhet! Äntligen!

Godmorgon allihopa!

Nu är vi flyttade och klara...nåja...en sanning med modifikation. Vi flyttade hela lördagen och på söndagen städade vi ur den nya lägenheten. Nu återstår bara den nya. Han som bodde här tidigare har knappt städat alls och eftersom vi flyttade in tidigare än ordinarie inflyttningsdatum så är inte Bostaden skyldig att fixa städning åt oss. Även den gamla hyresgästen slipper undan. Men vi ska iaf få badrummet och bakom spisen städat av en städfirma.

Annat som vi ska få fixat är ny kyl och frys, nytt badkar och badrumsskåp och nytt golv i köket och det ena sovrummet. Vissa grejer ska även bli ommålade. Men som sagt...det var ju inte städat här så jag måste väl sätta igång med fönstren snart. Annars så är det möbleringen som är kvar, men det ska vi ta itu med så fort som möjligt.

Det känns oerhört skönt att det är långhelg i helgen, då kanske man hinner få något gjort. Imorgon har vi förvaltningsdag vilket betyder att jag inte är på bibblan som vanligt utan inne i stan på olika evenemang. Det ska bli intressant.

Så fort vi har fått i ordning här så ska jag lägga ut bilder på lägenheten.

Nu ska jag äta frukost.



Kommentarer
Syrran

ÄNTLIGEN!!!!!

2008-06-04 @ 12:12:32
NoMercy

Dags för lite bilder då? :)

2008-06-05 @ 01:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback