Vänersborg nästa!

Ikväll bär det av...jag ska äntligen få åka ner och hälsa på min syster i Vänersborg! Ikväll blir första etappen med buss till Kramfors, sen åker mamma, lillasyster och jag bil resten av vägen imorgon bitti. Jag hoppas att det inte blir alltför bra väder, det är så tråkigt att åka bil när solen skiner.

På grund av detta kommer jag inte att blogga på en vecka så ni får hålla ut så pass länge. Sen när jag kommer hem ska jag definitivt ta mig i kragen och lägga ut resten av bilderna på lägenheten.

Nu ska jag packa. Ha en trevlig vecka!



Kommentarer
Sofie

nu är du nog antagligen hos mum redan... vi längtar allihopa tills ni kommer!

vi har inte sagt nått till henke ännu och kommer inte göra det heller. så vi får se hur han kommer att reagera imorrn när ni kommer :D

2008-07-30 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback