Svärmor hem...mamma hit...

Ja här får man ingen ro inte. Imorgon åker svärmor hem men bara några timmar senare kommer mamma och Vesa hit. På torsdag ska vi cykla till Norrfors som ligger ca 14 km utanför Umeå och titta på hällristningar. Vädret ska tydligen inte bli det bästa men det uppvägs ju av det goda sällskapet. Det blir några stopp både på vägen dit och hem för att titta på lite annat också, bilder kommer förhoppningsvis iaf...jag ska försöka att inte glömma kameran. Det blir iaf en rejäl cykeltur, sammanlagt 4,2 mil så det kommer att ta hela dagen.

Jag har fixat till det så fint på balkongen nu men jag tänker inte lägga ut någon bild förrän det blir lite sol, det är ju så grått och tråkigt nu. Bilder på lägenheten kommer också snart jag lovar.



Kommentarer
svärmor

Är nu hemma. Här skiner solen 20 g varmt. Tack för all god mat o sällskap, Umeå drog en suck när dom såg att jag for. Ha det fortsatt bra. Hälsa till alla.

2008-07-09 @ 15:52:15
Malin

Har en ny blogg! :)

2008-07-11 @ 18:09:32 | http://malinkallstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback