Här kommer bilder!

Jag hittade kameran och batterierna är laddade så här kommer de efterlängtade bilderna...nej inte på lägenheten utan de från midsommarhelgen...lägenhetsbilderna kommer senare.

Vi var ju som sagt hos mamma i Midsommar. Här är vi alla på midsommarafton ute på altanen. Brorsans kompis "Goran" var jättegullig och tog kort på oss andra. Brorsan försökte först men eftersom han är ett pucko (hans egna ord) kunde han inte med kameran, "Goran" insåg sen att han iaf inte är ett pucko för han klarade nämligen av att ta kort :-)

Brorsans katt är på grönbete den här sommaren hos mamma och hade det så här skönt.

Mammas katt Safir föredrog att ligga utomhus.

Brorsan och min kära pojkvän hade det lite väl skönt tycker jag.

Och här kommer de obligatoriska Midsommarblomsterna, jag är riktigt stolt över den här bilden.

Och som sagt...bilder på lägenheten kommer snart.

Kram på er!



Kommentarer
svärmor

Vilka snyggingar, katterna alltså. Kommer imorgon. JIPPY.

2008-07-03 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback