God morgon!

Jag fick en rea-broschyr från La Redoute igår så jag passade på nu på morgonen att gå in på hemsidan och titta om det fanns något jag vill ha. Det blev en cardigan, ett par jeans och en väska...sambon kommer att skälla på mig men det var faktiskt längesen jag beställde nåt nu. Man kan ju alltid hoppas att inget passar och jag måste skicka tillbaka allt...men jag hoppas verkligen att koftan passar för den vill jag verkligen ha.

Ingen har ringt om något jobb än så jag antar att jag är ledig idag, vilket betyder att jag ska cykla in till stan. Jag har beställt garn för att sticka en julklapp till mamma och jag fick ett sms igår att det har kommit. När jag ändå är där ska jag köpa garn till en julklapp till min bror också. Kanske blir det lite fönstershopping också... ;-)



Kommentarer
Lina

Tack för din kommentar till mitt tisdagstema! Vad roligt för din mamma att få något hemmastickat i julklapp! Själv sitter jag och försöker få ihop min första halsduk som jag ska ge till sambon. Dock lär den inte hinna bli klar till julafton :)

2008-12-03 @ 11:51:41 | http://linasfina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback