Hemma igen!

Efter en vecka av tidiga mornar är jag äntligen hemma igen. Jag har blivit väckt vid halv åttatiden varje morgon av mina gulliga syskonbarn. Det känns skönt att vara hemma och kunna sova så länge jag vill...men jag saknar dom faktiskt redan.

Just nu regnar det och åskar ute...kanske inte det smartaste att ha datorn igång men jag tror att åskan är ganska långt härifrån. Krister är på brännbolls-sm och hans lag har tagit sig till kvartsfinal...jag håller tummarna, förra året kom dom ju trea!

Planerar en tripp till mamma någon helg framöver så vi kan plocka svamp, hon sa att vi dessutom ska få kräftor...kul för jag har aldrig ätit annat än kräftstjärtar i lag...och det är inte speciellt gott tycker jag. Det ska bli intressant att se om jag gillar det.



Kommentarer
svärmor

Välkommen hem. Nu blir det ordning igen, jag menar med uppdateringar på den här sidan. Jag har saknat att gå in o kollat vad som händer uppe hos er. Hälsa till snyggingarna alla fyra.

2008-08-09 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback